środa, 8 czerwca 2016

Majowe podsumowanie książkowe
+ KONKURS na drugie urodziny bloga

Bez zbędnych wstępów prezentuję mój piękny stosik książek przeczytanych w ubiegłym miesiącu:


1. Justyna Kopińska - Polska odwraca oczy (234)
2. Marta Szarejko - Zaduch. Reportaże o obcości (280)
3. Wacław Radziwinowicz - Crème de la Kreml. 172 opowieści o Rosji (456)
4. Ilona Wiśniewska - Hen. Na północy Norwegii (248)
5. Yaa Gyasi - Droga do domu (412)
6. Mikołaj Golachowski - Czochrałem antarktycznego słonia (512)
7. Magda Omilianowicz - Bestia. Studium zła (280)
   
Razem: 2422 strony

Właściwie żadna majowa lektura mnie nie zawiodła, chociaż nie obyło się bez niespodzianek. Największym zaskoczeniem okazał się zbiór reportaży Justyny Kopińskiej. Średnio zainteresowałąm się tą premierą, ale postanowiłam skusić się na tę nowość ze względu na ogrom pozytywnych recenzji i to właśnie "Polska odwraca oczy" będzie dla mnie numerem jeden ubiegłego miesiąca. Z drugiej strony mogłabym postawić "Zaduch" Marty Szarejko - mimo niskich ocen i neutralnych opinii - dla mnie to bardzo dobra publikacja. Warto wspomnieć o jeszcze jednej publikacji, czyli "Czochrałem antarktycznego słonia" Mikołaja Golachowskiego; jak wszystkie inne z serii EKO od Marginesów zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia. Życzyłabym sobie więcej tak cudownie wyglądających książek, które czyta się tak samo dobrze, jak podziwia.

A teraz pora na przyjemności, czyli konkurs z okazji drugich urodzin bloga, które postanowiłam uczcić nagrodą dla Was, cierpliwie znoszących moje czytelnicze wypociny. :) Co trzeba zrobić, żeby dostać nowiutki egzemplarz "Księgi zachwytów" Filipa Springera (recenzja)? Wystarczy zgłosić się w komentarzu pod wpisem i koniecznie dołączyć swój adres mailowy.

Konkurs trwa od dziś do środy 22.06.16 (włącznie). Później wcielę się w rolę maszyny losującej i 23.06.16 wybiorę jedną osobę, do której powędruje książka. Nazwisko zwycięzcy ogłoszę tutaj oraz prześlę wiadomość na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Na dane do wysyłki czekam do niedzieli 26.06.16. Jeśli się nie doczekam, wybiorę kolejną osobę, chociaż bardzo chciałabym pozbyć się tego dodatkowego egzemplarza i jak najszybciej posłać go w świat.

Już pojutrze zamierzam wybrać się do Warszawy by od sobotniego poranka grasować po Big Book Festivalu. Może tam się spotkamy? Nie mogę się doczekać! A tymczasem poczekam na (liczne) zgłoszenia..  ;)


AKTUALIZACJA

Komisja losująca wzięła sprawy w swoje ręce i wybrała zwyciężczynię konkursu. Gratuluję!


12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. I trzymam kciuki aby mój pierwszy komentarz został wylosowany ��
    Mój adres : darkat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego miesiąca. Zgłaszam się również do konkursu. justynalenk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polska odwraca oczy bardzo mnie zainteresowało :)
    Chętnie wezmę udział. asia.szaranska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam:-) bernadka100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos! Właściwie każdą z tych książek chciałabym przeczytać.
    Oczywiście się zgłaszam :) kata.ruszkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech tam! A nuż się poszczęści! Ustawiam się skromnie w kolejce do maszyny losującej!; ) PS DO Kopińskiej też podchodziłam bez przekonania i dostalam solidnego kopniaka za swój sceptycyzm; ) Teraz robię podchody do Gyasi: )
    pani.bookowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, droga maszyno losująca, to zgłaszam się ja, matka :D
    natalia.nowaklewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się również i ja, a nóż się uda :) annael365@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i ja! kazablotna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Próbuję i ja: agussiek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń