wtorek, 12 kwietnia 2016

Marcowe podsumowanie książkowe

W marcu - niestety - było różnie. Zaczęło się świetnie, a potem wszystko mi się zawaliło - jak zbyt wysoki stos książek, które czekają, aż w końcu je przeczytam. Mimo to, kolejna siódemka w ubiegłym miesiącu trafiła na półkę z przeczytanymi tytułami, czyli..


1. Luca Dotti - Audrey w domu (264)
2. Sy Montgomery - Podróż różowych delfinów (384)
3. Zośka Papużanka - On (288)
4. Konrad Oprzędek - Polak sprzeda zmysły (150)
5. Agnieszka Jucewicz - Wybieraj wystarczająco dobrze (264)
6. Maria Hawranek, Szymon Opryszek - Tańczymy już tylko w Zaduszki (288)
7. Birgül Oğuz - Ha! (120)

Razem: 1758 stron

Liczbowo wynik nie jest powalający, bo stron może nie było dużo, ale tematy w większości przytłaczały swoją wagą. Odpoczęłam chyba tylko przy pierwszej książce, ale udanych lektur na marcowym stosie znalazłam całą masę. Żadnego wyboru nie żałuję i liczę na więcej tak owocnych tematycznie miesięcy. Gdyby tylko mój komputer nie dawał mi się tak we znaki, powiedziałabym, że kwiecień nie może być lepszy. Ale jednak - pogoda już w tej chwili o niebo przebija tę z poprzedniego miesiąca. 

4 komentarze:

  1. Gratuluję! Dla mnie taki wynik to coś cudownego i aktualnie nieosiągalnego :D Dlatego gratuluję :) Co do książek, jakie przeczytałaś, nie czytałam żadnej! :D Polecasz jakąś konkretnie? :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrego wyniku, jak zawsze mówię, tak powiem i Tobie- nie liczy się ilość, lecz przyjemność :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik! Żadnej z tych książek nie czytałam, co więcej, nawet po tytułach ich nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się szykuję na lekturę "Podróży różowych delfinów" :)
    Dobry wynik ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń