wtorek, 17 listopada 2015

Październikowe podsumowanie książkowe

Październik zleciał nawet szybciej niż poprzedni miesiąc, a to wszystko dzięki masie zajęć i obowiązków. Dobrze jest wypełnić sobie kalendarz po brzegi, nie czując, że czas przepływa nam między palcami. Trochę poczytałam, trochę pogotowałam, odkryłam naprawdę dobre książki i zrobiłam wielkie zakupy czytelnicze na kolejne miesiące.

W październikowym stosiku przeczytanych lektur znalazło się sporo ciekawych tytułów, poniżej pełna lista:



1. Petr Měrka - Jestem egzaltowaną lentilką (152)
2. Marcin Kołodziejczyk - B. Opowieści z planety prowincja (192)
3. David Frenkiel, Luise Vindahl - Green Kitchen. Zielono & zdrowo (250)
4. Łukasz Orbitowski - Inna dusza (432)
5. Katia Petrowska - Może Estera (272)
6. Włodzimierz Kowalewski - Excentrycy (320)

Razem: 1618 stron

Wynik marny, ale nie cyferki się liczą, a treść, którą autorzy zawarli w swoich książkach. Tym razem obyło się bez rozczarowań i to bardzo mnie cieszy. Trafiłam na same dobre książki, czego życzę sobie i Wam również w kolejnych miesiącach. Poza tym dotarłam na spotkanie z Łukaszem Orbitowskim, zrobiłam rozpiskę listopadowych spotkań autorskich i powoli przygotowuję się do piątej edycji łódzkiego Salonu Ciekawej Książki.

Co jeszcze? Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego i księgarnia wirtualna Woblink postanowiły nawiązać ze mną współprace, czyli ciąg dalszy dobrych wieści - dla mnie i dla Was. W poprzednim wpisie znajdziecie ciekawy rabat, a już wkrótce na blogu pojawi się recenzja bardzo fajnej książki o Skandynawii, którą koniecznie musicie sobie sprawić - jest o czym czytać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz