środa, 21 października 2015

WYNIKI konkursu ze "Ścieżkami północy"

Nadeszła pora na rozstrzygnięcie drugiego blogowego konkursu (a będą jeszcze dwa, więc przygotowujcie się!).  Odpowiedzi było niewiele, ale nie ułatwiliściem i zadania. łatwo było mi wyłonić jednego zwycięzcę. Długo nie mogłam podjąć decyzji i wiele razy przeglądałam Wasze zgłoszenia.

 
Nie chcę przedłużać, dlatego spieszę z informacją, że nowiutki, piękny egzemplarz "Ścieżek północy" trafi w ręce osoby, która o północnych ścieżkach napisała najdosłowniej, ale tak, że aż poczułam się wrzucona w sam środek Skandynawii, czyli...

 
 

 mandżuria


 
Zwyciężczyni gratuluję i natychmiast przesyłam wirtualnego gołębia pocztowego z informacją o wygranej. Pozostałym osobom serdecznie dziękuję za udział w konkursie i za Wasze wspaniałe odpowiedzi. Zaglądajcie na Facebooka, gdzie wkrótce ogłoszę kolejny książkowy konkurs - można będzie wygrac tytuł, który niedawno tu zrecenzowałam.

3 komentarze: