czwartek, 7 maja 2015

Kwietniowe podsumowanie książkowe

Znów pojawia się stara dobra - a może nie do końca? - przypadłość: kupuję więcej niż czytam. Ale nie jest w końcu z tym moim czytaniem wcale tak źle, biorąc pod uwagę tematy wybieranych przeze mnie książek i ilość wiedzy, jaką przyswajam z każdą przeczytaną pozycją. Po takiej uczcie trudno taśmowo zjadać kolejne, czasem ciężej strawne historie. 


1. P.L. Travers - Mary Poppins (192)
2. Anna Wojtacha - Zabijemy albo pokochamy. Opowieści z Rosji (304)
3. Carmen Bugan - Zakopać maszynę do pisania. Dzieciństwo w czasach Securitate (276)
4. Karolina Domagalska - Nie przeproszę, że urodziłam. Historie rodzin z in vitro (208)
5. Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński - Żyj wystarczająco dobrze (264)
6. Sigrid Rausing - Wszystko jest cudowne. Wspomnienia z kołchozu w Estonii (256)

Razem: 1502 strony

Może i mało, ale za to bardzo wartościowo. Ze wszystkich tytułów największe wrażenie zrobił na mnie reportaż Karoliny Domagalskiej o in vitro. Z kolei po lekturze wciągających rosyjskich opowieści Anny Wojtachy postanowiłam zamówić sobie też pierwszą książkę autorki, "Kruchy lód", która już czeka na mnie na półce. Obiecałam sobie również kolejne spotkania z niecodzienną Mary Poppins.

Ciekawe, co przyniesie maj. 

10 komentarzy:

  1. Liczy się satysfakcja i radość a nie ilość. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie. Już dawno mnie przestało martwić, że nie czytam 15 książek, jak niektórzy. Bo i po co? :)

      Usuń
    2. Ha, ja ostatnio przetykam dorosłe Anią i Akademią pana Kleksa. No, bo co jak ochota tak każe? :P

      Usuń
    3. Ja też mam ochotę na powrót do Ani.. :D

      Usuń
  2. Gratuluję :)

    Bardzo mnie ciekawi "Nie przeproszę że urodziłam" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w kwietniu 12 przeczytanych i sama nie wiem jak mi się to udało. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zdarzają się takie miesiące :)

      Usuń
  4. "Nie przeproszę..." bardzo chcę przeczytać, myślę, że się na nią skuszę i kupię w tym miesiącu, maksymalnie w przyszłym.

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń