środa, 3 grudnia 2014

Listopadowe podsumowanie książkowe

Pora na czwarte podsumowanie na blogu. Tak nieksiążkowego miesiąca jak listopad jeszcze nie miałam. Czytało mi się okropnie ciężko i nie mogłam się zmusić, żeby więcej czasu spędzić z czytadłami. Mam zaległości, które trudno będzie nadrobić w tym miesiącu, ale czy ja nie dam rady?


1. Katarzyna Klejnocka, Jarosław Klejnocki - Próba miłości (224)
2. Małgorzata Szumska - Zielona sukienka (336)
3. Magdalena Samozwaniec - Tylko dla dziewcząt (192)
4. Diane Chamberlain - Dobry ojciec (392)
5. Colin Woodard - Republika Piratów (384)
6. "Nie mogę powiedzieć, bo obedrą mnie z futra" (500)
7. "Nie mogę powiedzieć, bo obedrą mnie z futra" (304)

Razem: 2332 stron

Z wydarzeń czytelniczych, udało mi się trafić na IV Salon Ciekawej Książki, gdzie zaadoptowałam na stoisku Znaku dwie książki - "Szum" Magdaleny Tulli oraz "Papugi z placu d'Arezzo" Erica-Emmanuela Schmitta. Na zdjęciu umieściłam również "Miniaturzystkę" Jessie Burton, którą udało mi się wygrać w konkursie.


Na początku listopada byłam na spotkaniu z autorami "Autorki", a ponieważ mój egzemplarz poszedł w świat, kupiłam drugi - do podpisania. Dostałam za to dedykację inną niż wszystkie i taaaką długą, że nie zmieściła się w całości na zdjęciu.

Drugie spotkanie miało miejsce na wspomnianych wcześniej łódzkich targach książkowych. Do Polski przyjechał ukraiński pisarz Jurij Andruchowycz i odwiedził rówież "moje" miasto. Tym razem tylko posłuchałam (a było czego), ponieważ mój egzemplarz "Szcze ne wmerła i nie umrze" jeszcze do mnie nie dotarł. Niestety, na miejscu można było dostać żadnych innych książek autora.

Moje grudniowe plany czytelnicze obejmują kolejne autorskie spotkania, m.in. z Magdaleną Tulli, Andrzejem Stasiukiem oraz ekipą Busem Przez Świat. Zobaczymy, czy uda mi się trafić na wszystkie.

2 komentarze:

  1. Ależ Ci zazdroszczę tej "Miniaturzystki". Bardzo bym chciała przeczytać tą książkę. Na "Szum" Magdaleny Tulli również poluję, a na "Autorkę" czekam w kolejce w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na Twoją opinię o "Autorce" - ciekawe, czy też Ci się tak spodoba :)

      Usuń