wtorek, 2 września 2014

Sierpniowe podsumowanie książkowe

Wczoraj rozpoczął się wrzesień, a dla mnie oznacza to jeszcze jeden miesiąc ostatnich leniwych wakacji. Moje lenistwo znów się udziela i w związku z tym, zamiast czytać - pobawię się w pierwsze podsumowanie. W końcu jest o czym pisać.

Sierpień był dla mnie bardzo książkowy, ale znalazło się też parę typowo nieczytelniczych dni. W pozostałe szalałam, chcąc odbić sobie okropny lipiec, kiedy cierpiałam na wstręt do czytania i przechodziłam fazę wakacyjnego nicnierobienia.

A do tego trzy książki w wersji elektronicznej.

1. María Dueñas - Olvido znaczy zapomnienie (432)
2. Nina George - Lawendowy pokój (339)
3. Denise Kiernan - Dziewczyny atomowe (424)
4. Anna Jean Mayhew - Sucha sierpniowa trawa (304)
5. Aleida March - Mój Che. Bardzo intymnie (264)
6. Charlotte Link - Ciernista róża (600)
7. Karol Lewandowski - Busem przez świat. Wyprawa pierwsza (316)
8. Maureen Lee - Flora i Grace (302)
9. Michelle Cohen Corasanti - Drzewo migdałowe (392)
10. Izabela Sowa - Powrót (268)
11. Jodi Picoult - Where There's Smoke (40)
12. Jodi Picoult - Larger Than Life (78)
13. "Nie mogę powiedzieć, bo obedrą mnie z futra" (608)

Razem: 4367 stron

Nie jest źle, czytam dalej. Tym bardziej, że jest co czytać. Teoretycznie wybrałam sobie już książki na wrzesień, ale w praktyce mój plan właśnie się rozpada. Kończę "Zimową opowieść", a później.. może mały powrót do letnich klimatów? Chociaż najchętniej zostałabym w Nowym Jorku "na jeszcze dwie książki" (bo chwil z nimi będzie znacznie więcej). W planach mam też książkowy wypad do Rosji, Skandynawii, Hiszpanii, Iraku, na Wyspy Brytyjskie i wszędzie, gdzie tylko zaprowadzą mnie opowieści.

Jednego mogę być pewna - czytadeł na pewno mi nie zabraknie; w tym miesiącu przyjdzie do mnie dziewięć nowych książek. Nie wygrzebię się spod stosu, jeśli się zawali!

7 komentarzy:

  1. życzę samych miłych chwil z ksiązkami i koniecznie pochwal się zakupami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze do mnie część nie przyszła, ale na pewno część książek pojawi się w tym miesiącu na blogu :)

      Usuń
  2. Oby opowieści zaprosiły Cię we wspaniałe miejsca, a jeśli nie, to niech podróż będzie przygodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że większość książkowych wycieczek będzie udana. :)

      Usuń
  3. Witam. Jeśli masz ochotę zmienić lub odświeżyć szatę graficzną bloga nie czekaj i zajrzyj tutaj: https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń